מייבש רטיבות ולחות בקירות

ייבשן - מכשיר לייבוש קירות

מקורות חדירת מים לבתים או למבנים:

  1. יש נזילת מים, שמקורם מהצנרת הפנימית של ממערכות הביוב (ביוב, דלוחין, מים וניקוז).
  2. חדירת מי גשמים מהגגות מהמרפסות או מהמרזבים.
  3. מעבר מים מחדרי האמבטיה או האסלה לחלל הבית כתוצאה מכשל באיטום.
  4. כשלים בשכבת האיטום במבנים. מי גשמים חודרים לשכבת החיפוי של המבנה, וחודרים לקירות הפנימים.
    לאחר איתור הנזילות ותיקון מקור הנזילות, צריך לטפל בייבוש המים הכלואים, הקירות או התקרות הרטובים.

 

מים שמקורם ממי גשמים או מנזילה בצנרת אינם נעלמים מאליהם, המים מתפשטים לקירות וחדרים סמוכים, ונזילה בצנרת מתחת למרצפות מתפשטת מתחת לכל שטח הדירה וגם יכולה לגרום לרטיבות בגג של השכן מתחת.
זמן הייבוש הטבעי ללא יבשנים יכול להיערך חודשים רבים עד שנים כדי להגיע לייבוש מוחלט , תלוי במידת הרטיבות וכמות המים אשר נספגה תחת הריצוף / הקירות.

 

המחשבה שהמים יתנדפו מאליהם עם הזמן היא מחשבה מוטעית, ועלולה לגרום נזקים חמורים יותר לו היו מטופלים בזמן.

קיר אכול מרטיבות

 

טיפול באמצעות מייבש לחות בזמן יחסוך לכם:

  1. נזקים בריאותיים – תופעת לוואי נפוצה של הקוויות מים ריח טחב, התרבות של פטריות ועובש, שעלולים לגרום לאלרגיות, " ילדים המתגוררים בבתים עם רטיבות מרובה נמצאים בסיכון מוגבר להתפתחות נזלת אלרגית " לקריאת המאמר לחצו על הלינק.
  2. נזקים למבנה וקורוזיה לצנרת המים – מים כלואים ברצפה יגרמו להתנפחות החול ויגרמו לקורוזיה מהירה לצנרת. ככול שמתעכבים בתהליך הייבוש הרטיבות תתפשט והנזק לדירה יהיה הרבה יותר ייקר ובמקרים קיצוניים גם יגרום לירידת ערך למבנה, קירות הבית מחוזקים בברזל, כאשר יש רטיבות בקירות שכבת הברזל נחלשת והתוצאה שיש נפחיות בקירות. רטיבות בקירות תגרום להרס של שכבת הבידוד התרמי של הקירות.
  3. הטיפול במייבש לחות חוסך בכסף לעומת כל טיפול אלטרנטיבי, אבל הוא גם חוסך בזמן ואינו מפר את שיגרת היום יום.
  4. מריבות עם שכנים נזקי מים גולשים ומתפשטים לשכנים הסמוכים מה שמגדיל את פוטנציאל ההסתבכות לסכסוכי שכנים שבקלות יכולים להתגלגל גם לתביעות משפטיות.

 

דוחה מים – Waterproof

להגנה על הקירות מפני ספיגת מים ורטיבות, אנו משתמשים בדוחה מים. החומר מאפשר פליטה של לחות ורטיבות, מאפשר מעבר חד כיווני מהפנים החוצה, מה שמונע את התנפחות הקירות ואת תופעת הקילוף.

 

כיצד מתפשטים המים ?

תקרה שספגה רטיבות מתקלפת תקרה שספגה רטיבות מתקלפת[/caption]

 

המים מתפשטים לכל הכיוונים תחילה אופקית, לחדרים הסמוכים, חודרים למטה מטפסים לקירות למשקופים וגם מגיעים לתקרות, המים נעים במקביל אנכית, נספגים במצעים מתחת לריצוף, וגם לקומות התחתונות, תלוי בגודל הנזילות.

 

כיצד מתבצעת הבדיקה לאיתור מוקד הנזילה?

נזקי הרטיבות, הקילוף הפטריות גלויות לעין אולם כדי לגלות את מקור הנזילה, נדרשת בדיקת במצלמת תרמית לזיהוי מדויק של מקור הנזילה ואיטום מוקד הנזילה כדי למנוע הישנות הנזילה.

 

כיצד אנו מטפלים ברטיבות באמצעות מייבש לחות ?

במקרה של רטיבות תחת הריצוף / רטיבות כלואה / מים כלואים וקירות רטובים.

חברתנו שוקדת על מציאת פתרונות ללא הרס!!!
באמצעות ידע שרכשנו מגרמניה ומכשיר יבוש לחות אנו מייבשים את הלחות שהצטברה בקירות זמן הייבוש תלוי במידת כמות המים / רטיבות , לרוב נע בין שבוע לשלושה שבועות.

מד לחות

  1. אנו קודחים / פותחים שטח מינימאלי של אזור החדר , אוטמים את החדר כמעט באופן מוחלט ומכניסים ייבשן אשר מתחבר לנקודת חשמל 220 וולט . בתחילת התהליך הייבשן סופג את הלחות מהאוויר בחדר.
    לאחר שהלחות יובשה, הייבשן ממשיך את פעולתו בייבוש תחת הריצוף. המקום הראשון שמתייבש הוא מקום הפתיחה , המים באופן טבעי נוטים לחלחל למקום היבש והייבשן שוב מייבש וחוזר חלילה , עד לייבוש החדר באופן מקסימאלי.
    סובלים מבעית רטיבות תחת הריצוף / רטיבות כלואה / מים כלואים וקירות רטובים?
    התקשרו לאינפרא בונפיל ונגיע לבית הלקוח לבדיקה במהירות האפשרית בתאום עם הלקוח.
  2. בודקים את המבנה ומאתרים את מקור הבעיה.
  3. מדווחים ללקוח על מקור הבעיה וכפוף לאישורו מתקנים את הבעיה. לדוגמא: חדר מקביל למקלחת אשר הוצף והמים חדרו תחת הריצוף.
    חשוב לציין שהעבודה מתבצעת תחת פיקוח ובמקביל לכל אורך העבודה אנו מבצעים בדיקות לחות לפני ואחרי ע"י מד לחות מדויק ביותר תוצרת גרמניה.

קירות מלאים בעובש

שאיבת חדירת מים מתחת לריצפה